فروش اسید بوریک

چهارشنبه 22 تير 1401
13:39
نمایندگی تعمیرات

فروش اسید بوریک

شرکت اینترنتی تماد کالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید بوریک با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می گردد. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید اسید بوریک می توانید جدول روبرو را ملاحظه فرمایید.

اسید بوریک با فرمول شیمیایی H₃BO₃ اسیدی ملایم می باشد که بصورت بلورهای بی رنگ و یا پودر سفید حلال در آب است. این ماده معدنی غیرفرار بطور عمده از کانی ها و معادن بورات تهیه می شود ولی می توان آن را از طریق واکنش سدیم بوراکس با یک اسید معدنی نظیر سولفوریک اسید یا هیدروکلریک اسید تولید نمود. اسید بوریک را با نامهایی چون بوریک اسید، بوراسیک اسید و اورتوبوریک اسید نیز می شناسند.

فروش اسید بوریک

خصوصیات اسید بوریک

  • بوریک اسید از نظر شیمیایی ماده ای پایدار است.
  • اسید بوریک محلول در آب است ولی حلالیت آن به دما، غلظت و PH بستگی دارد.
  • اسید بوریک با پتاسیم و ایندرید اسید ناسازگار بوده و واکنش می دهد.

موارد مصرف اسید بوریک

اسید بوریک بعلت داشتن خواص و ویژگی های منحصر بفرد کاربردهای فراوانی در صنایع بویژه صنایع شیمیایی، کشاورزی و داروسازی دارد که در زیر به تعدادی از این موارد اشاره شده است:

  • اسید بوریک برای درمان یا پیشگیری از کمبود بور در گیاهان بسیار مورد توجه قرار میگیرد. همچنین برای حفظ دانه ها مانند برنج و گندم استفاده می شود.
  • اسید بوریک می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده برای سوختگی های جزئی یا برش های سطحی استفاده شود.
  • استفاده در حشره کش ها بطوریکه این ماده به عنوان یک سم معده که بر متابولیسم حشرات تاثیر می گذارد عمل می کند و پودر خشک آن بعنوان ساینده اسکلت خارجی حشرات به کار برده می شود .
  • از دیگر موارد مصرف اسید بوریک می توان به استفاده در صنایع هسته ای، تولید ضدیخ، چرم سازی و انعقاد پلاستیک های مصنوعی اشاره نمود.

خرید اسید بوریک

فروشگاه تمادکالا آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید بوریک ساخت مرک آلمان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می باشد. شما می توانید با استفاده از شرایط فروش و براورد قیمت اسید بوریک این محصول را خریداری کنید.

اطلاعات تکمیلی محصول
فرمول شیمیاییH₃BO₃
فرمول مولکولیH₃BO₃
شرایط نگهداری+15°C to +30°C
گریدused in molecular biology applications, such as TBE (Tris Borate EDTA).

[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]