تولید کننده و بهترین برند سینی کابل

يکشنبه 20 شهريور 1401
16:57
نمایندگی تعمیرات
تولید کننده و بهترین برند سینی کابل

این واحد صنعتی در زمینه تولید، تامین و صادرات انواع سینی کابل اعم از سینی کابل های نردبانی (نردبان کابل)، سینی کابل های مشبک (پانچ شده) و سینی کابل های گالوانیزه گرم و متعلقات آنها با برند ثبت شده ی آرسینی ®ARSINI در داخل کشور مشغول می باشد و دفتر فروش آن در خیابان لاله زارِ تهران در کشور ایران واقع شده است.

شرکت تولید کننده سینی کابل

از سینی‎ های کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

الکترو آرین صنعت™ از برترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران و از سازنده های پیشرو در طراحی و ساخت انواع سینی کابل‎ های نردبانی و مشبک (پانچ شده) است. سینی کابل‎ های با دوام ساخت گروه الکترو آرین صنعت™ در ابعاد مختلف (یعنی طول، عرض، ارتفاع و ضخامت مختلف) و در جنس ‎های مختلف مانند استیل، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، طبق نیازهای دقیق مشتری در دسترس هستند.

تولید کننده سینی کابل

سینی کابل‎ های فولادی در انواع رنگ‏ آمیزی شده، روکش شده با رنگ پودری، پیش گالوانیزه و گالوانیزه گرم به مشتریان عرضه می‎ شوند. افزون بر این، سینی کابل‏ های گالوانیزه گرم آرین صنعت دارای استاندارد ASTM-A123 می باشد. علاوه بر این، در این واحد صنعتی مجموعه کاملی از اتصالات جانبی اعم از زانوهای عمودی و افقی‏، زانوهای داخلی و خارجی، تبدیل و سه راهی، رابط، انواع ساپورت و ... نیز ارائه می ‎شود.

تولید کننده و سازنده سینی کابل برق

به منظور تکمیل بسته ارائه سینی کابل در کمپانی الکترو آرین صنعت™، این واحد صنعتی سیستم‎ های پشتیبانی مقرون به صرفه، کاملا قابل تنظیم و قابل استفاده مجدد را نیز ارائه می‎دهد. برای نصب این سینی‎ کابل ‏ها به جوشکاری و سوراخکاری نیاز نیست و نصب آن‎ها بسیار آسان است. این سینی‎ کابل ‎ها برای کاربردهای چند منظوره در سیستم‌های الکتریکی، ابزار دقیق و مکانیکی مناسب هستند.

از سینی‎ های زیر کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

مزایای سینی کابل های الکترو آرین صنعت™ و جدول استاندارد محاسبه سایز، ضخامت، وزن و اجرای سینی کابل

از جمله مزایای سینی کابل های تولید شده توسط گروه آرین صنعت™ می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مقرون به صرفه

صرفه جویی در هزینه طراحی

صرفه جویی در زمان و هزینه نصب

صرفه ‎جویی در هزینه تعمیر و نگهداری

اشغال فضای کوچکتر از محیط

برای اطلاع از مشخصات فنی سینی کابل به قسمت کاتالوگ و همچنین مشاوره در ارتباط با انتخاب محصولات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سینی کابل ارزان


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]