عیب یابی تابلو برق های صنعتی

شنبه 4 دی 1400
13:01
نمایندگی تعمیرات

عیب یابی تابلو برق های صنعتی

با توجه به اهمیت بالای تابلو برق ها در صنعت برق و احتمال بروز حوادث و خرابی، عیب یابی تابلو برق های صنعتی یکی از روش های کم کردن خطرات جانی و ازکار افتادگی سیستم کنترل و فرمان تابلو برق ها است. در این مقاله به نشانه های خرابی، علل بروز ایراد، عیب یابی و اقدامات لازم برای تعمیر تابلو برق های صنعتی به طور خلاصه می­ پردازیم.

نشانه های خرابی تابلو برق های صنعتی

نشانه های مختلفی در مورد خرابی وجود دارد که در ادامه به متداول ترین آنها اشاره می­کنیم. در صورت مشاهده هر کدام از این علائم باید سریعا برای عیب یابی و تعمیر تابلو برق اقدام نمود.

· بالا زدن دائمی کلیدهای مینیاتوری

· ریست نشدن کلیدها

· داغ شدن کلیدها و کابل های برق

· خروج بوی دود و یا سوختگی از تابلو برق

· ذوب شدن و یا آتش گرفتن کابل های داخل تابلو برق

· شنیدن صدایی شبیه به سرخ شدن از داخل تابلو برق

علل بروز خرابی در تابلو برق

داغ شدن بیش از حد تجهیزات داخل تابلو یکی از مهمترین نشانه های خرابی در تابلو برق ها سر منشاء مهم بروز دیگر مشکلات در تابلو برق است. در نتیجه­ی این داغ شدن ها بعد از مدتی کلیدهای مینیاتوری بالا میزنند وکابل­های داخل تابلو ذوب وحتی امکان آتش گرفتن دارند.

پس دلایل بروز خرابی در تابلو برق را می توان در علت داغ شدن آن جستجو کرد که در ادامه به آن میپردازیم

شل بودن اتصالات در داخل تابلو برق

شل بودن اتصالاتی مثل سیم ها و کابل ها میزان مقاومت در محل اتصال را کاهش داده و باعث تولید گرما و حتی آتش سوزی در تابلو برق می شود.

نامتعادل بودن بار

در طراحی و ساخت تابلو برق که بار در تابلو برق سه فاز باید به صورت متعادل تقسیم شود. در غیر این صورت دما زیاد شده و تجهیزات الکترونیکی داخل تابلو برق به خطر می افتند.

وجود اضافه بار بر روی تابلو برق

میزان مصرف بیش از آمپر مجاز باعث اوورلود یا اضافه بار زمانی می­شود. به همین دلیل باید در داخل تابلو برق از رله های حفاظتی و بیمتال ها استفاده شود.

عدم استفاده از کابلشوی بیمتال

در طراحی و ساخت تابلو برق باید برای کابل مسی از کابلشوی مسی و برای کابل آلومنیومی از کابلشوی آلومنیومی استفاده گردد.

قرار گرفتن دو یا چند کابلشو بر روی یکدیگر

تعداد خروجی بیش از حد برای انشعاب از شینه در تابلو برق باعث کاهش سطح تماس و در نتیجه این اتفاق داغ کردن تابلو برق خواهد بود.

نکات مهم که در زمان عیب یابی تابلو برق

· قبل از هر چیز باید با نحوه عملکدر تابلو برق، تجهیزات پیشگیرانه و قطعات حفاظتی در آن آشنایی کامل داشته باشید.

· احتمال دارد برخی ایرادات در تابلو برق به دلیل قفل درونی سیستم بوده و هیچ ارتباطی با تجهیزات تابلو نداشته باشد.

· اقدام نخست برای عیب یابی تابلو برق باز کردن درب کابین تابلو و مشاهده ظاهر تجهیزات آن است.

· اکثر علائم ظاهری همچون بوی سوختگی، شکستن کلیدها، جدا شدن اتصالات سیم ها و گرمای بیش از حد داخل تابلو دلیل بر بروز مشکل در این دستگاه است.

· برسی آلارم ها و خطاهای تجهیزات نصب شده در تابلو برق مانند ولت مترها و آمپرمترها .

· با توجه به سابقه ی قبلا تعمیر تابلو می توانید ابتدا ایرادات قبلی را برسی کنید.

· نقشه مدارات الکتریکی را چک کنید تا مطمئن شوید مدارات به درستی کار می کنند.

· مدارات الکتریکی را از روش های مختلف تست همچون پیوستگی مدار، تست ولتاژها، تست مقاومت عایقی و تست جریان مصرفی برسی کنید.

اقدامات تعمیری در تابلو برق

· بالا بردن ظرفیت تابلو برق در مواقعی که این وسیله نمی تواند نیاز الکترونیکی را رفع کند و یا قرار است مصرفی جدید همچون آسانسور و یا الکتروموتور صنعتی اضافه شود.

· تجهیزات الکترونیکی تابلو برق از جمله کلیدهای مینیاتوری، مدار شکن ها، رله ها وغیره جهت اطمینان از سلامت کلیه تجهیزات تعویض کنید

· اضافه کردن یک مدار جدید با هدف افزایش بازدهی تابلو برق

· تعویض کلی سیم کشی و کابل کشی تابلو برق در شرایطی که کابل های قدیمی ضعیف هستند.

تابلو برق صنعتی


تابلو سلول ریتال

کفپوش عایق برق


برچسب ها: تابلو برق صنعتی ,
[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی

شنبه 8 آبان 1400
15:46
نمایندگی تعمیرات

دستگاههای آنالوگ قدیمی تر و دستگاههای دیجیتال بروزتر هستند. کار با دستگاههای دیجیتال برای کاربر بسیار حرفه ای تر شده و در حال حاضر فروش اینگونه دستگاهها در بازار بیشترین سهم را بخود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید براحتی دستگاه کپی دیجیتال را عیب یابی و تعمیر کنید مستلزم این است که اطلاعات خوبی درباره انواع آنالوگ این دستگاهها داشته باشید.

دوره تعمیر فتوکپی نیاز به دانش اولیه این دستگاهها در چاپ یک برگ کاغذ دارد. کسانی میتوانند براحتی این دستگاهها را باز و بسته کنند و به عیوب آنها برسند که دانش اولیه کمی روی پرینتر ها و چاپگرهای قدیمی تر داشته باشند.

اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

نمایندگی مادیران در تهران

دستگاههای فتوکپی شامل دسته بندی آنالوگ و دیجیتال است. دستگاههای آنالوگ قدیمی تر و دستگاههای دیجیتال بروزتر هستند. کار با دستگاههای دیجیتال برای کاربر بسیار حرفه ای تر شده و در حال حاضر فروش اینگونه دستگاهها در بازار بیشترین سهم را بخود اختصاص داده است.

برای اینکه بتوانید براحتی دستگاه کپی دیجیتال را عیب یابی و تعمیر کنید مستلزم این است که اطلاعات خوبی درباره انواع آنالوگ این دستگاهها داشته باشید.

دوره تعمیر دستگاه کپی در مرکز تعمیرات و زیر نظر تعمیرکار فتوکپی برای شما بهترین موقعیت یادگیری را در کارگاه کامتک ایجاد کرده است. پس اگر میخواهید وارد این شغل پرسود شوید و تعمیرات ماشینهای اداری را حرفه ای یاد بگیرید حتما سری به کارگاه آموزشی و کلاس عملی ما بزنید. جنرال سرویس دستگاه فتوکپی، تعویض بخش های مکانیکی و شارژ کارتریج و تعویض کارتریج و برطرف کردن کد ارورها در انواع کپی شارپ، ریکو، توشیبا و کونیکامینولتا از موارد اصلی کلاس تعمیرات کپی است.

در آموزشگاه تعمیر فتوکپی کامتک شما با عملکرد و تعمیر دستگاههای پرفروش در بازار کار آشنا میشوید و با تمرین روی هر یک از تجربه استاد مجرب این بخش استفاده خواهید برد!

مراحل آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی

مسیر عبور کاغذ:

قسمتی از دستگاه های کپی که معمولا تعمیرات زیادی را به خود اختصاص میدهد مسیر عبور کاغذ می باشد و مشکلات گیر کاغذ (paper jam ) می باشد، قسمت های آن به این شرح است:

۱-مخزن یا سینی تغذیه کاغذ که در کپی ها میتواند تا پنج قسمت مجزا یا کاست برای تغذیه کاغذ وجود داشته باشد که یکی از آن ها بای پس می باشد.

۲- پیکاپ (کاغذ کش)

۳- رزیس رولر

۴- سنسور های (ابتدایی-میانی-پایانی)

۵- مسیر عبور کاغذ (شیارهایی که کاغذ را هدایت میکند)

بخش تصویر سازی:

۱- لیزر:

عملکرد لیزر دستگاه های فتوکپی به اینگونه می باشد که مجوعه ای از دستورات فرمتر در این قسمت به پالس های نوری تبدیل می شود که همان تصویر ما می باشد، قطعات لیزر به این صورت می باشد:

۱- برد الکترونیکی تغذیه و درایو لیزرگان

۲- پلیگان و پلیگان موتور

۳- عدسی ها

۴- آینه انتهایی

۵- سنسور تشخیص

۲-کارتریج:

قسمت دیگری که در تصویر سازی نقش اساسی را دارد کارتریج تونر می باشد که در دستگاه های فتوکپی قسمت های مختلف آن به شرح زیر می باشد:

۱-تونر مصرفی دستگاه

۲- همزن ها

۳- چیپ ست که معمولا در بیشتر دستگاه های کپی بر روی کارتریج تونر می باشد.

۳-تانک دولوپر

قسمت های مختلف تانک دولوپر به شرح زیر می باشد:

۱-دولوپر (پودر سنگی) و تونر

۲-همزن ها

۳- سیلندر دولوپر (مگنت)

۴-داکتر بلید

۵- کولار

۶-اتصالات مگنت و چرخ دنده ها

۴-یونیت درام

۱-درام

۲-مارپیچ ضایعات

۳-بلید

۴- شیت زیر بلید

۵-چرخ دنده ها

که شرح وظایف هر یک از قطعات به صورت علمی و عملی در کلاس های آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و آنالیز انواع دستگاه فتوکپی در ایران تعمیر بیان خواهد شد.

فیوزینگ:

بعد از اینکه تصویر توسط تونر بر روی کاغذ ایجاد شد باید تصویر ایجاد شده بر روی کاغذ تثبیت شده و تونر ها به سطح کاغذ بچسبند که این کار وظیفه فیوزینگ می باشد، و اصطلاحا به آن عمل پخت تونر نیز گفته می شود که می توان از قسمت های مختلف فیوزینگ اینگونه نام برد:

۱- هیت رولر

۲- پرس

۳-ترمیستور

۴- ترما فیوز

۵-لامپ

۶- چرخ دنده ها

تعمیر فتوکپی


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

4 نکته برای ایمن ماندن در ساختمان مرتفع

پنجشنبه 29 مهر 1400
10:51
نمایندگی تعمیرات

4 نکته برای ایمن ماندن در ساختمان های بسیار مرتفع

با اینکه امروزه مقررات NFPA کاملاً دقیق و به خوبی اجرا میشوند بازهم آتش سوزی ها همیشه در ساختمان های مرتفع باعث بروز نگرانی های زیادی میشوند، با این حال احتمالاً تعجب خواهید کرد اگر بدانید که تعداد کشته شدگان در ساختمان های مرتفع بسیار کمتر از ساختمان های کوچکتر است. دلایل بی شماری برای این امر وجود دارد ولی معمولاً این امر بدان دلیل است که تجهیزات بیشتری برای مقابله با آتش سوزی وجود دارد ، اما حتی با وجود همه این تمهیدات ، بهتر است بدانید در صورت بروز آتش سوزی در ارتفاعات چه باید کرد؟

ما به شما چهار نکته ساده را توصیه می کنیم، در اینجا نحوه عملکرد لازم در برابر آتش سوزی در ارتفاعات بیان شده است:

1- با 125 تماس بگیرید و پس از اینکه در نقطه امنی پناه گرفتید شدت آتش را گزارش کنید

2- دیگران را با آرامش هر چه تمام تر از بروز آتش آگاه کنید.

دتکتور اعلام حریق سایان

از آنها سوال کنید که چیزی درمورد برنامه ایمنی می دانند، یا میدانند چه کاری باید انجام دهند و چگونه می توانند به یکدیگر کمک کنند .

3- به اطلاعات مهم مسئولان آتش نشانی گوش دهید.

به عنوان مثال ، اکثر ساختمان ها دارای آدرس عمومی هستند، وقتی آتش نشانان به شما دستورالعمل های لازم را ارائه می دهند، آنها را دنبال کنید تا همه چیز به حالت نرمال بازگردد. بعضی اوقات ممکن است آتش نشانی از شما بخواهد که یک مسیر خاص را تخلیه کنید یا حتی ممکن است از شما بخواهد که در یک مکان خاص بمانید.

4- اگر می توانید، در مسیری که آتش نشان به شما می گوید حرکت کنید.

البته ، همه اینها در همه شرایط قابل انجام نیستند – اما این موارد به شما کمک می کنند تا در صورت بروز آتش سوزی بدانید که باید چه کاری انجام دهید. تصمیم در مورد تخلیه یا اینکه باید درکجا پناه بگیرید ، کاملاً به نوع ساختمان ، خود آتش سوزی ، تعداد افراد حاضر و خیلی چیزهای دیگر بستگی دارد.

اگر از شما خواسته شود که ساختمان را تخلیه کنید

همیشه باید از پله ها برای ترک ساختمان استفاده کنید. هرگز از آسانسور استفاده نکنید مگر اینکه از طرف مسئولین آتش نشانی به سمت آسانسور هدایت شده باشید. همچنین هرگز به سمت بالای ساختمان نروید مگر اینکه آتشنشان ها به شما گفته باشند. دود، آتش و گرما بالا می روند ، و آتش سوزی ها معمولاً در قسمت های بالاتر ساختمان بیشتر هستند. بنابراین به سمت پایین بروید که هوای خنک بیشتر است.

اگر آتشنشان ها از شما بخواهند که پناه بگیرید

(ترجیحاً حوله های مرطوب را در دریچه‌ درب ها فرو کنید تا از ورود دود جلوگیری نمایید) و سپس به آتش نشانی اطلاع دهید که دقیقاً در کجای ساختمان هستید.

در مسیری که آتش نشان به شما می گوید حرکت کنید

همچنین مراقب پنجره‌ها باشید. آنها را نشکنید زیرا می توانند برنده باشند. بیش از حد آنها را باز نکنید زیرا آنها شعله های آتش را به سمت خود جذب می کنند و فقط اگر دود بسیار زیاد شد ، به فکر باز کردنشان باشید

از همه مهمتر – آرام باشید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا با آتش نشانی تماس بگیرید. بیرون بردن شما و دیگران از ساختمان در آتش سوزی می تواند زمان بر باشد. پس منتظر بمانید تا آنها بیایند و به شما کمک کنند.

در ضمن ، مطمئن باشید که می‌دانید آتش سوزی تا چه حد پیشرفت کرده ، یک برنامه ریزی برای فرار داشته باشید و از دستورالعمل های موجود پیروی کنید تا در امنیت باشید!

اعلام حریق سنس


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دتکتور اعلام حریق سایان

پنجشنبه 29 مهر 1400
10:48
نمایندگی تعمیرات

دتکتور اعلام حریق سایان یکی از تجهیزات مهم در زمینه اعلام وقوع آتش قبل از بروز کمترین نشانه آن است. این تجهیزات در جلوگیری از بروز آتش سوزی های مهیب و آسیب های جانی بسیار مهم هستند. دتکتور اعلام حریق سایان دارای بدنه مقاوم به ضربه و زنگ زدگی است در زمان نصب دتکتور اعلام حریق باید حتما از نحوه درست کابل کشی اطمینان داشت.

دتکتور اعلام حریق چیست؟

این تجهیزات که به آشکارسازها نیز شناخته می شوند ابزاری برای تشخیص آتش هستند. این تجهیزات بسته به این که از چه سنسوری در آنها استفاده شده است در چند گروه بزرگ دسته بندی می شوند.

  • سنسورهای دود
  • سنسورهای حرارتی
  • سنسورهای تشخیص منواکسید کربن
  • سنسورهای تشخیص شعله آتش
  • سنسورهای ترکیبی

با دارا بودن هر دسته از این تجهیزات به یکی از این سنسورها، دتکتور اعلام حریق می تواند در شناسایی و کنترل به موقع آتش کمک زیادی نماید.

مدل های دتکتور اعلام حریق سایان

  • دتکتور دودی فوتو الکتریک مدل SD-S92
  • دتکتور حرارتی دما ثابت مدل HD-S92S
  • دتکتور حرارتی دمای افزایشی مدل HD-S92R
  • دتکتور دودی موضعی مدل GD-S91
  • دتکتور دودی موضعی مدل GD-S94-GD-S624

نحوه نصب دتکتور اعلام حریق سایان

در نصب دتکتور اعلام حریق باید از نحوه درست سیم کشی مطابق با استانداردهای آن آگاه بود. استفاده از کاتالوگ به درست انجام شدن نصب این سیستم کمک زیادی می کند. در صورت بروز کمترین مشکل در سیم کشی عدم عملکرد صحیح سیستم را در پی خواهد داشت. باید طبق نقشه کشی نصب سیستم عمل نمود. عدم اجرای درست کابل کشی باعث نقص در سیستم و عدم اجرای عملکرد صحیح دستگاه می شود. بعد از این مرحله نوبت به نصب شستی ها است. سیم زمین باید به بدنه فلزی پانل اتصال یابد. سیم های ورودی نباید قبل از آزمایش کامل دستگاه به ترمینال وصل شوند. قطعات دیگر نیز باید به تابلوی کنترل مرکزی وصل شوند. بعد از اتمام مراحل کارهای ساختمانی و برداشتن هر گونه آلودگی اقدام به تست سیستم نمود. باید از قطع برق دستگاه در زمان عملیات ساختمانی کاملا اطمینان داشت. کامل بودن سیستم توسط یک اهم متر باید چک شود.

مزاياي پي ال سي ”PLC” به مدارات فرمان

توجه کنید که از مگا اهم سنج برای این کار استفاده نکنید. در صورت نیاز باطری ها را از دستگاه بردارید تا هیچ گونه صدمه ای به آنها وارد نشود. بعد از اتمام کلیه کارها باید باتری ها در داخلی دستگاه قرار داده و تست دستگاه انجام شود. توجه کنید که حتما از باتری خوب و با کیفیت بالا برای چک دستگاه استفاده کنید باتری های نامرغوب باعث اعلام اشکال در دستگاه می کنند.

ویژگی های سیستم اعلام حریق سایان

از ویژگی های دتکتور اعلام حریق می توان به این موارد اشاره نمود.

  • در برابر زنگ زدگی مقاوم است.
  • در برابر تداخل الکترومغناطیسی مقاوم بوده و قادر به تخلیه الکتریسیته ساکن است.
  • مجهز به بدنه مقاوم در برابر هر گونه ضربه و یا لرزش
  • مجهز به مدارات بهینه شده با تکنولوژی SMD و متالیزه است.
  • دو سال گارانتی دارد.
  • لوازم جانبی یدکی همراه و دارای دفترچه راهنمای نصب است.
  • دارا بودن قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه در بازار.

برای دریافت لیست قیمت محصولات و دتکتور اعلام حریق سایان می توانید به سایت آتشبان و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. کارشناسان در این سایت آماده پاسخ گویی به شما می باشند. برخی از محصولات شرکت آتشبان می توان به این موارد اشاره نمود.

  • نشت یاب گاز
  • دکتوردود
  • دکتور حرارت
  • آژیر فلاشر
  • شستی برگشت پذیر
  • ریموت اندیکاتور
  • مرکز اعلام حریق

اعلام حریق سایان


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزاياي پي ال سي ”PLC” به مدارات فرمان

پنجشنبه 29 مهر 1400
10:43
نمایندگی تعمیرات

ل سي”PLC” مخفف 3 کلمه Programmable Logic Controller مي باشد و به معناي کنترل کننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي هستند.

مزاياي پي ال سي ”PLC” به مدارات فرمان

  • کاهش حجم مدار فرمان
  • کاهش مصرف انرژي (به دليل کاهش استفاده از رله ها کنتاکتورهاي و... بيشتر)
  • کاهش خرابيهاي مکانيکي
  • کاهش زمان عيب يابي و...

پس از اختراع ترانزيستور و با پيشرفت سريع علم الكترونيك وكامپيوتر اين قابليت ايجاد شده كه يك مدار الكترونيكي پر از طراحي و پياده سازي سخت افزاري به صورت نرم افزار قابل برنامه ريزي تبديل شده و عمل دلخواه هر شخصي در زمينه مدار مربوطه را انجام دهد به تدريج اين مدارات حالت استاندارد به خود گرفت و نام پي ال سي ”PLC” را به خود اختصاص داد.

سیستم اعلام حریق سایان چیست

بنابراین پی ال سی ”PLC” ابزاریست كه با درك نسبی محیط كار از طریق سیگنالهای ورودی وپردازش سیگنالها مطابق برنامه داده شده به فرمانهای لازم خروجیهای مناسب را صادر میكند به عبارتی دیگر پی ال سی مغز سیستم و كنترل در صنعت امروز میباشد به مرورتابلوهای قدیمی كه پر رله و كنتاكتور و تایمر وكانتر بود، جای خود را به پی ال سی ”PLC” داده و نظم جدیدی را پذیرفته است اصلی ترین مزیت پی ال سی ”PLC” برنامه پذیر بودن آن است و همین امر سبب انعطاف پذیری برای پی ال سی ”PLC” میگردد بنابر این در صنایع مختلف از پی ال سی ”PLC” استفاده میگردد ودر هر صنعتی متناسب با آن صنعت برنامه لازم برای پی ال سی ”PLC” نوشته و روی آن نصب میگردد.

پی ال سی ”PLC” لوگو كوچكترین پی ال سی ”PLC” ساخت شركت زیمنس میباشد كه باكارائی بالا و وزن بسیاركم در صنایع و ماشین آلات بسته بندی، پله برقی و غیره كاربرد دارد .نوعی از این پی ال سی ”PLC” دارای صفحه نمایش بوده وتوسط كلیدهای روی آن یا باكامپیوتر قابل برنامه ریزی میباشد.

پی ال سی زیمنس


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سیستم اعلام حریق سایان

سه شنبه 16 شهريور 1400
15:53
نمایندگی تعمیرات

سیستم اعلام حریق سایان چیست؟

اعلام حریق سایان یک برند معتبر ایرانی است که تمامی تجهیزات اعلام حریق را با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب با توجه به اهمیت حفظ و حراست از جان و دارایی ها در مقابل آتش سوزی، پوشش داده است.

امروزه استفاده از سیستم اعلام حریق و بدنبال آن اطفاء حریق از جمله مواردی است که به موضوع پیشگیری از بروز حریق در ساختمان می پردازد، چنانچه در سایه استفاده از سیستم اعلام حریق و اطفای حریق آمار خسارات جانی و مالی ناشی از آتش سوزی در کشورهای پیشرفته نزدیک به صفر است.

سایان جزو سامانه های متعارف می باشد و دارای نشان استاندارد ملی ایران و تاییدیه آتش نشانی استان البرز و دیگر گواهی نامه های بین المللی لازم برای محصولات تولیدی خود شده است.

قسمت مهندسی طراحی و R & D سایان با طراحی دقیق ، User-Friendly و تطبیق با استاندارد های تخصصی معتبر اروپایی و ملی ایران را داراست.

محصولات اعلام حریق سایان

محصولات سیستم اعلام حریق سایان شامل نشت یاب گاز ، دتکتور دود ، دتکتور حرارت ، آژیر فلاشر ، شستی برگشت پذیر ، ریموت اندیکاتور ، مرکز اعلام حریق و …. می باشد .

ویژگیهای محصولات اعلام حریق سایان:

  • مقاوم در برابر تداخل های الکترومغناطیسی و تخلیه الکتریسیته ساکن
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • حذف ناپایداری های زود گذر
  • دارای مدارات بهینه شده با تکنولوژی SMD و متالیزه
  • دارای بدنه محکم و مقاوم در برابر ضربه و ارتعاش
  • دارای 2 سال گارانتی
  • دارای لوازم جانبی یدکی و دفترچه فنی و راهنمای نصب در داخل دستگاه


اعلام حریق سنس

اعلام حریق سایان


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کاربرد بست کمربندی

يکشنبه 9 خرداد 1400
15:26
نمایندگی تعمیرات

کاربرد بست کمربندی

  • استفاده در صنعت برق
  • استفاده در تجهیزات و مصارف خانگی
  • مورد استفاده در سیم های بلندگو
  • استفاده شدن از بست های کمربندی در حمل و نقل
  • خودرو سازی
  • بسته بندی و …

[ بازدید : 209 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]