توسعه کیفیت زندگی و روابط سالمند تحت مراقبت

جمعه 25 مرداد 1398
13:59
نمایندگی تعمیرات

توسعه کیفیت زندگی و روابط سالمند تحت مراقبت

در صورتی که شما مجبور به انجام خدمات ، منزل باشید، ایجاد یک طرح مراقبت اولین قدم مهم است. همانطور که متوسط سن انسان ها در حال بالا رفتن است، احتمال این که هر یک از ما نیاز به اتخاذ یک یا چند مسئولیت برنامه پرستار سالمند را داشته باشیم افزایش می یابد. به استثنای اینکه سالمند شما شرایطی نسبی دارد که مستلزم بستری شدن یا درمان تخصصی است، خدمات پرستاری در خانه اغلب راحت و آرام تر از خدمات پرستاران بیمارستان است که یک بیمار سالخورده می تواند دریافت کند.

در حال حاضر اگر نیاز به داشتن پرستار سالمند برای والدین یا نسل پیردر خانه هستید، در اینجا برخی از ملاحظاتی که ممکن است بخواهید به عنوان یک پرستار سالمند برنامه ریزی کنید را آورده ایم.

برنامه پرستار سالمند را بسازید

برای ارزیابی میزان کامل آماده سازی اینکه سالمند شما چه نیازهایی دارد، باید با ایجاد یک طرح پرستار سالمند از خود شروع کنید.

طرح پرستار سالمند یک سند است که سابقه نیازها، اقدامات و مسئولیت ها، راه مدیریت ریسک و طرح های احتمالی را ارائه می دهد به طوری که بیماران، اعضای خانواده، مراقبین، پرستاران و دیگر متخصصان بهداشت می دانند که باید روزانه و همچنین در رویداد بحران چه کاری انجامدهند.

یک طرح پرستار خوب باید با مشورت با بیمار سالمند، پزشک یا اعضای خانواده تان ایجاد شود.

درک و ثبت نیازهای پزشکی برای برنامه پرستار سالمند

با درک شرایط پزشکی مختلف برای پایه ریزی طرح پرستار شروع کنید. سالمندان اغلب با بیماری های متعدد مزمن روبرو هستند و شما باید هرکدام از آنها را درک کنید و از آنها در طول زمان برای پیشرفت طرح پرستار سالمند استفاده نمایید.با پزشک خانوادگی خود صحبت کنید و فهرستی از داروهایی را که سالمند باید روزانه مصرف کند، چگونگی اعمال آنها تهیه کنید و توجه داشته باشید تا چه موقع و چه زمانی باید برای آزمایشات یا روشهای منظم به پزشک یا بیمارستان مراجعه کنید تا به یک طرح پرستار سالمند جامع دست پیدا کنید.

نیازهای تغذیه ای و فیزیکی سالمند در دوران انجام فعالیت

به هر گونه محدودیت های خاص غذایی و همچنین نیازهای مراقبت های فیزیکی توجه داشته باشید.

  • آیا سالمند به کمک پرستار سالمند نیاز دارد تا به حمام برود؟
  • آیا سالمند برای انجام کارهای ساده مانند حمام کردن، توالت، نظافت، خوردن و تحرک نیاز به کمک دارد؟
  • در صورتی که قادر به انجام این کارهاست ، آیا خانه شما مجهز به صندلی چرخدار است و آیا اصلاحاتی لازم است تا این کارها ساده تر انجام شود؟
  • آیا شما در قالب پرستار سالمند، قادر به کمک در رفع این نیازها هستید و آیا می توانید به افراد سالمند کمک کنید؟
  • حمایت احساسی و روانی از سالمندان

در صورتی که فرد تحت مراقبت با مشکلات ذهنی یا عاطفی دست وپنجه نرم می کند، آیا پرستار سالمند او مناسب است؟ سالمندان با شرایطی از قبیل: سالمندان امکان دارد مشکلات پیچیده ای داشته باشند و پرستار ممکن است نیازداشته باشد که برنامه های پرستار سالمندی ویژه ای را برای شرایط خود اتخاذ کند. آیا پرستار سالمند شرایط لازم را دارد؟


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]