نمایندگی تعمیر گوشی مایکروسافت

جمعه 14 تير 1398
10:55
نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیر گوشی مایکروسافت

تعمیر گوشی مایکروسافت با توجه به توانایی های کارشناسان با تجربه و ماهر در نمایندگی تعمیر موبایل مایکروسافت صورت می گیرد و این تضمین را به مشتریان می دهد که تمام اشکالات گوشی های مایکروسافت در کوتاه ترین زمان در این نمایندگی قابل تعمیر است. همه قطعات اورجینال گوشی های مایکروسافت در نمایندگی وجود دارد. تعمیر گوشی مایکروسافت یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی به حساب می آید چون که گوشی های مایکروسافت دارای تنوع مدل و همچنین تنوع ساخت می باشند.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در گوشی های مایکروسافت وجود دارد مشکل نرم افزاری در انواع گوشی ها است که متاسفانه در بیشتر نمایندگی ها تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با اشتباه سبب آسیب رساندن سخت افزاری به گوشی می شوند. نمایندگی تعمیر موبایل مایکروسافت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمام اشکالات نرم افزاری گوشی مایکروسافت در قسمت تعمیرات موبایل مایکروسافت برطرف شود.

مراحل تعمیر گوشی مایکروسافت

- دریافت گوشی و ارائه رسید : مشتریان می توانند گوشی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک به نمایندگی بفرستند بعد از دریافت گوشی رسید دستگاه مشتری توسط سیستم صادر شده و از طریق رسید می توانید پیگیر دستگاه خود باشید.

- بررسی و اعلام هزینه : بعد از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت گرفته و به مشتری اعلام هزینه می شود. در بیشتر موارد اشکال در هنگام مراجعه حضوری به مشتری اعلام می شود همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام می شود. در برخی موارد ایراد مشخص نیست و احتیاج به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که طی 48 ساعت کاری ایراد مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه می شود.

- تعمیر گوشی : بعد از اعلام هزینه و توافق با مشتری گوشی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و برای تماس به قسمت پذیرش ارائه می شود. نمایندگی تعمیر موبایل مایکروسافت برای هر گونه فعالیت تعمیری زمان تست و گارانتی مشخصی را در نظر گرفته است که هنگام تحویل دستگاه به مشتری اعلام می کند.

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل مایکروسافت

- قابلیت تعمیر مموری کارت موبایل مایکروسافت

- قابلیت تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل مایکروسافت

- قابلیت برطرف کردن صفحه نمایش و صفحه لمسی موبایل مایکروسافت

- قابلیت برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی مایکروسافت

- قابلیت تعمیر بلندگو و میکروفن موبایل مایکروسافت

- قابلیت برطرف کردن عدم خواندن سیم کارت در گوشی های مایکروسافت

- قابلیت تعمیر هارد و همه قطعات موبایل مایکروسافت

- قابلیت برطرف کردن عدم کارکرد ال سی دی موبایل مایکروسافت

- قابلیت برطرف کردن ویبره و مشکل پرش موبایل مایکروسافت

- قابلیت تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل مایکروسافت

- قابلیت تعمیر EMMC گوشی مایکروسافت

- قابلیت تست تغذیه قطعات و تست افت ولتاژ موبایل مایکروسافت

- قابلیت تست اسپیکر موبایل مایکروسافت

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیر دوربین فیلمبرداری

تعمیرات لپ تاپ

تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ضبط سونی


تعمیر دسته پلی استیشن

تعمیرات ps4

تعمیرات پلی استیشن


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]