جمعه 14 تير 1398
10:54
نمایندگی تعمیرات

تعمیر مانیتور

تعمیر مانیتور توسط با تجربه ترین کارشناسان تأیید شده در نمایندگی ال جی صورت می گیرد. کیفیت خدمات به طوری است که کاربران بعد از استفاده از این دستگاه شاهد بالا رفتن کارایی آن می شوند. تکنسین های نمایندگی به تعمیر انواع نمایشگر از قبیل: نمایشگر ورقه ای، لمسی، سه بعدی، اتواستریوسکپیک، جهت دار و براق می پردازند. بنابراین کاربران می توانند با مراجعه به نمایندگی از تخصصی ترین خدمات تعمیر بهره مند گردند.

تعمیرکاران در این نمایندگی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین با تکیه بر دانش و مهارت های بالای خود، توانایی بررسی و رفع انواع اشکالات دستگاه مورد بحث و در صورت نیاز تعویض قطعات را دارند. در این نمایندگی مشکلاتی مثل شکستگی مانیتور، سوختن بردها، شکستن قاب و بدنه و ... به دقت بررسی شده و در جهت رفع مشکل آنها تلاش می شود. شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که مانیتور شما به تخصصی ترین شکل تعمیر شده و عملکرد آن به کیفیت اولیه برمی گردد.

مانیتور یا صفحه نمایش وظیفه نمایش تصاویر و هر فایل تصویری را به عهده دارد. مانیتورها رایج ترین دستگاه برای خروجی تصاویر و نمایش اطلاعات هستند که دستگاه مادر مثل کامپیوتر به آن ها فرستاده می شود. در دنیای کامپیوتر مانیتور جزء دسته خروجی ها است بطوریکه داده هایی که از طریق کاربر وارد کامپیوتر می شود توسط مانیتور قابل دیدن می باشند. امروزه مانیتورها انواع گوناگونی دارد که بسته به سلیقه و نیاز کاربر طراحی و ساخته شده است.

ایرادات در تعمیر مانیتورها متفاوت است. بعضی از این اشکالات بخاطر استفاده نادرست کاربران است و بعضی دیگر بر اثر مشکلات فنی می باشد که برای خود دستگاه بوجود می آید. در صورت بروز اشکال در مانیتور ال جی با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف کنند.

رایج ترین مشکلات مانیتور که می توان اشاره کرد به این صورت است که:

· خاموش شدن مانیتور

علت خاموش شدن مانیتور می تواند به خاطر خرابی یکی از قسمت های مادر برد و یا برد پاور باشد که در ابتدا اشکال می تواند از برد پاور باشد چون برد پاور وظیفه رساندن و تامین برق مورد احتیاج مادر برد را دارد و در صورتی که خراب شود باعث خاموش شدن دستگاه می شود. در مورد دوم هم دیده شده که اشکال از برد پاور نبود و مشکل از مادربرد یا همان برد اصلی است که خراب شده است و باید به دقت عیب یابی و رفع اشکال شود.

· برفکی و یا شطرنجی شدن صفحه مانیتور

برفکی یا شطرنجی شدن صفحه مانیتور مربوط می شود خرابی کارت گرافیک وقتی که چیپ مانیتور گرم می شود هدسینک قدرت خنک کردن آن را ندارد و در این هنگام تصویر مانیتور دچار این مشکل می شود. کارشناسان تعمیرات مانیتور بعد از بررسی و عیب یابی، مشکل را برطرف می کنند.

خدمات واحد تعمیرات مانیتور

- قابلیت تعمیر خاموش شدن دستگاه و عدم روشن شدن مانیتور

- عیب یابی و رفع روشن و خاموش شدن پی در پی مانیتور

- ریکاوری و تعمیر نمایشگرهای خانگی

- امکان برطرف کردن خرابی پنل در اثر ضربه خوردن

- تعمیر قسمت اینورتر مانیتور

- قابلیت تعمیر بورد اصلی مادربرد و پنل مانیتور

- بر طرف کردن مشکلات مربوط به لامپ تصویر و مدار تغذیه مانیتور

- قابلیت تعمیر مانیتور لپ تاپ و مانیتور صنعیتی

- قابلیت تعمیر LCD، LED و OLED ال جی

- تنظیم و بر طرف کردن مشکل نور مانیتور

- تعمیر آداپتور و رفع ارور Check signal cable در مانیتور

- تعمیر بک لایت مانیتور LCD و LED

- قابلیت رفع مشکل نویز در تصویر و خرابی تصویر مانیتور

- رفع مشکل روشن شدن لحظه ای در مانیتور

- برطرف کردن بهم ریختگی رنگ

- قابلیت تعمیر قسمت های ولتاژ High Voltage

- قابلیت عیب یابی و تعمیر انواع مانیتورها

- رفع ایرادات کلی دستگاه و سرویس تنظیمات نمایشگر

نمایندگی سونی

تعمیرات سونی

نمایندگی تعمیرات سونی


تعمیر دوربین سونی

تعمیر دوربین

تعمیرات تلویزیون


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نمایندگی تعمیراتی انواع دستگاه های دیجیتال و غیر دیجیتال
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]